Saturday, January 26, 2008

mwy o hyblygrwydd i gefnogi

Wlasnie dotarlam do dokumentu pn "Wspolczesna Polityka Regionalna dla Wielkiej Brytanii", ktory bardzo by mi sie przydal, gdyby nie to, ze jest po walijsku. Mimo, ze nie powinnam, bo absolutnie nie mam na to czasu - siedze i czytam w zachwycie:
"mwy o hyblygrwydd i gefnogi" (nie mam pojecia co to znaczy, ale jest piekne :) )
To brzmi jak stwory z GW.
Albo to: Crynodeb Gweithredol - to mogloby byc imie bossa, a tymczasem najwyrazniej chodzi o executive summary :)


No dobra, wracam do pisania. Tylko jeszcze podziekuje za kciuki i wsparcie. Wczoraj w Manchesterze bardzo dobrze mi poszlo. Co prawda do konca maratonu zostalo jeszcze/juz tylko 5 dni, ale przynajmniej ta konferencje mam z glowy.

2 comments:

Anonymous January 27, 2008 at 3:31 PM  

:)))) jak walijski wookie boss!
ja też walczę, zobaczymy co z tego wyjdzie

Takietam January 28, 2008 at 12:45 PM  

bedzie dobrze (dzis jestem optymistka), a juz niedlugo bedziemy sie smiac z tego wszystkiego siedzac na naszej wygodnej kanapie i popijajac popoludniowa herbatke